niedziela, 30 marca 2014

PERFECT

Symfonicznie

Klasyka w klasycznej oprawie.

clik

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Perfekt a ten projekt był mi nieznany.
    Przyznam,że bardzo ciekawie brzmią stare przeboje w nowej formie.
    Dzięki Piotrze,znowu dzięki Tobie mogę powiększyċ moją kolekcję
    o następny rarytasik! :-) Pozdrawiam L.D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam i polecam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za dużo tutaj klasyki Perfectu, raczej mniej, niż więcej, dodatkowo, te wersje, z orkiestrą symfoniczną, wtórne, kiepskie, ot kalka ówczesnej mody.
    Trochę to zahacza o muzykę poważną - w wersji dla mas - przesłuchałem po 15 sekund każdego nagrania, nigdy więcej nie wrócę.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może mieć swoje zdanie.Ja pozostaję przy swoim. L.D.

      Usuń
  4. A ja tej płyty słuchałem już kilkakrotnie i zapewne jeszcze kiedyś do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń