niedziela, 14 października 2012

LESZCZE &...

Jak tak popatrzeć na daty to wychodzi że blog kończy 2 lata.Nie myślałem na początku że aż tyle będzie mi się chciało to ciągnąć :)
No ale skoro mamy jubileusz to i post będzie trochę inny bo podwójny.Na przystawkę kilka utworów działającego od 2001 roku zespołu Leszcze.Zespół zdobywał coraz większą popularność od momentu kiedy wokalistą został Maciej Miecznikowski.
clik

Pora na coś bardziej unikatowgo i trudniejszego (o ile w ogóle) do zdobycia.

ROLNIK STONS
Duet gitarowy grający akustycznego bluesa.A w skład tego duetu wchodził właśnie Maciej Miecznikowski.Zespół działał w latach 1996-99.

clik
albo

clik

8 komentarzy:

  1. O kurwa mać, padłem na twarz, ależ niespodzianka, bez dwóch zdań, pozycja warta by ją przypomnieć właśnie z okazji jubileuszu.
    Bardzo, bardzo, bardzo proszę, o Rolnika w kiszce. W zamian, nigdy już nic powiem o tym, że mp3 jest do dupy a zgrywający do tego formatu są ch.......a warci. Upsss ;-)
    Przy okazji, podwijam kiecę i lecę po pierwszą płytę Leszczy, jest warta przypomnienia.


    OdpowiedzUsuń
  2. "Wolne miasto dancing"

    Jak już, gra się do tańca (kotleta), to trzeba to robić z wdziękiem. Aby radość była.

    Leszcze (2000) Wolne miasto dancing.part1.rar
    http://www24.zippyshare.com/v/53664578/file.html

    Leszcze (2000) Wolne miasto dancing.part2.rar
    http://www25.zippyshare.com/v/46342184/file.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szczególarz nie jestem - ha ha ha ha, ale zespół, jednak, działał, już w roku 2000. Co widać na załączonych fotkach okładki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopowiem, bo ostatnio moda taka, że muzyka jest bez opakowania, a szkoda.
    Na opakowaniu wyraźnie napisano, kto odpowiada, za pierwszą - w mojej ocenie najlepszą - płytę Leszczy. Zabawne, ale pan ma na imię, również Maciej. Nie wziął się znikąd, bo przecież wcześniej był zespół No Limts, a i "pogrywał" tu i tam. Np z Markiem Piekarczykiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te Paul to się nazywał McCartney, ani tak jak na okładce napisano ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych Leszczy to dałem tylko tak aby wspomnieć Miecznikowskiego gdyż większość ludzi kojarzy go z tego zespołu właśnie.A Rolnik to już taka moja urodzinowa niespodzianka.Jak będzie mi się chciało to może zgram to w tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten link nie chodzi - a szkoda

    OdpowiedzUsuń