piątek, 23 marca 2012

VA - MARYNA

Składanka jaka jest każdy widzi :)

clik

10 komentarzy:

  1. Tak mi się skojarzyło, że Rodowicz kilka lat później nagra płytę "Niebieska Maryla" i będzie to również składanka, z największymi przebojami artystki, i co ciekawe, w wersjach rockowych.
    Ale to takie dość luźne skojarzenie ;)

    Są na tej składance grupy, których chyba nigdy nie słyszałem, jak Hopsa, O! La La, chętnie bym posłuchał ich płyt.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja sobie uswiadomilem ze dawno nie slyszalem Chocolate spoon...nic nawet nie mam tego zespolu...chetnie bym posluchal ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak tak, Chocolate spoon, jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  4. Hopsa jest na blogu i nawet jeszcze aktywny.O!LaLa i Chocolate coś chyba gdzieś mam,poszukam i wrzucę

    OdpowiedzUsuń
  5. Pochwaliłem się. Linki były ale nikt nie zasysał i się zbyły.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie będzie ta trzecia :)
    Chyba jutro jak się nie będzie zacinać

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie Chocolate Spoon to w sumie znam tylko dwa utwory, które były dosyć ostro puszczanane w mediach, Hey ho rock'n' roll chyba jakos taki tytuł był. Dobre to było. No u Piotra K było ale nie pobrałem

    OdpowiedzUsuń
  8. What's up, just wanted to say, I loved this article. It was inspiring. Keep on posting!

    Also visit my site: same day loans

    OdpowiedzUsuń
  9. Theгe is definatelу a lot to know about thіs toрic.

    I reallу likе аll the points уou have made.


    my weblog :: Property for Sale

    OdpowiedzUsuń