poniedziałek, 2 stycznia 2012

ICH TROJE

INTRO

Często na początek daje się intro więc i ja ten początek roku od intra zaczynam :).
Zespół z Łodzi założony w 1995 roku i chyba każdemu znany.
Proszę się nie śmiać ale gdy zaczynali i ukazała się ta płyta to myślałem że szykuje się bardzo fajna grupa rockowo-popowa.Byłem nawet na Ich koncercie kiedy nawet w Łodzi jeszcze zbytnio znani nie byli.Fajna kameralna impreza,którą miło wspominam.
Niestety to co się z nimi stało później to już inna bajka i raczej nie moja.
Debiutancki materiał z 1996r.

clik

11 komentarzy:

  1. To by nie mówić, udało się przebić, w przeciwieństwie do 3/4 zespołów które autor tutaj przypomina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak Wiśniewski jeżdził po Zduńskiej trabantem w kwiaty, jeszcze przed Ich troje i wodą sodową.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię Ich Troje.
    Nie wszystko, ale to co nagrali z dwoma pierwszymi wokalistkami ,kiedy walczyli o pozycję na popowym rynku. Potem to już rutyna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie pierwsze jak dla mnie spoko,trzecia już bardziej wybiórczo a potem to już poszło w komerchę.Z drugiej strony nie specjalnie ich ganię każdy chciałby zarobić,szkoda tylko że w pewnym momencie zapędzili się trochę w ślepy zaułek

    OdpowiedzUsuń
  5. nieponiżaj sie

    OdpowiedzUsuń
  6. A coś komuś nie pasi?
    Piszę co myślę,jeśli masz inne zdanie to jest twoje prawo,możesz o tym napisać.
    Bylebyś nie pierdolił bez sensu jak teraz

    OdpowiedzUsuń
  7. I to jeszcze z błędem napisał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. vol.3 i vol.4, jakby ci się chciało, to bym chętnie przygarnął

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam gdzieś jeszcze jakieś Ich płyty ale nie wiem dokładnie nawet jakie i gdzie się walają

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kiedyś się o jakąś potkniesz ;-)
    Chodzi mi tylko o te dwie, inne mnie nie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  11. panowie to mnie zdziwiliście, myslalem zawsze ze oni tak słabo grają zawsze, lecz skoro nawet ich chcwalicie to muszę posłuchać tego zespołu

    OdpowiedzUsuń