czwartek, 5 stycznia 2012

GIGERS

Rycerz Światła


Solowy projekt stworzony przez Grzegorza Korytko,który jest autorem muzyki i tekstów na ten debiutancki krążek z 2007 roku.Dzisiaj skład jest już chyba nieco szerszy.
Bardzo fajne rockowo-popowe granie.Przyznam że ostatnio słuchałem płyty kilkakrotnie,tak jakoś przyjemnie mi się słuchało że postanowiłem wrzucić na bloga.Ciekawym czy będziecie mieli podobne odczucie co ja ale wokal kojarzy mi się z nieco innym znanym zespołem z lat 80-tych.


clik

16 komentarzy:

  1. Trzeba przyznac,ze naprawde fajne granie - przyjemnie sie slucha.Wspomniales Piotrze,ze wokal kojarzy Ci sie z nieco innym znanym zespolem z lat 80-tych,pewnie zdania beda bardzo podzielone...mi skojarzyl sie z zespolem Aya RL, a jakie Ty odnosisz odczucie? Zreszta,co tu duzo mowic,lata 80-te - cudowne lata,zwlasza kiedy chodzi o polska muzyke! - powstalo wtedy tak wiele swietnych zespolow,ktore bardzo chetnie slucha sie i teraz po latach.
    Pozdrawiam L.D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie z nieco innym zespołem.Nie do końca może o muzykę mi chodzi co o barwę głosu która jakoś tak kojarzy mi się z Piotrem Klattem z Róż Europy.No chyba że coś całkiem pomyliło mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłuchałem pierwszy kawałek, i nie wiem czemu ale jego refren kojarzy mi się bardzo mocno z KSU...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myslalam,ze swoim pytaniem Piotrze rozpetasz tu "burze w szklance wody"...oj,jak widac,jesli chodzi o komentarze,to leniwy sie narod zrobil ):
    L.D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się łudziłem że do jakiejś polemiki dojdzie a tu masz,zmęczenie noworoczne chyba.Ale żeby pobierać to siłę mają.Już blisko 50 pobrań.Ale widzę po innych blogach że to taki ogólny trend i raczej trudno będzie to zmienić.Dobrze że są jeszcze tacy co się odezwą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piotyr jak Ty sprawdzasz ilość pobrań danego pliku z bloga?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre, melodyjne granie. Nużące,trochę, bo wszytko na jedno kopyto, każdy utwór to ten sam pomysł. Ale ogólnie bardzo pozytywnie odczucia, wpada w ucho. No i zajefajne damsko męskie chórki.

    Wokal, męski, czasem, zalatuje, też, prócz "Piotra K", Sztywnym Palem Azji. Chcę mieć, w lepszej kondycji.

    50 pobrań, to chyba z uwagi na intrygujący, tytuł płyty, bo przecież nie dlatego że znany zespół.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie jak zespół jest mniej znany i pojawi się komentarz że fajna płyta to pobrania rosną.
    A ilość pobrań znam ze strony na której uploaduję

    OdpowiedzUsuń
  9. To pisz od razu, że płyta zajebista, zrywa kapcie, wraz z skarpetami, z nóg.
    Może wtedy od razu będzie więcej pobrań, a tym samym większa szansa, że ktoś posłucha, i coś napisze.
    Swoją drogą, to ja bym w ciemno brał wszystko co szeryf proponuje. W ciemno.
    Tyle że formacik nie teges. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać właśnie że bierzesz wszystko co Piotyr wrzuca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeciwnie, gdyż tylko niektóre pozycje podsyła w lepszym formacie.
    Cóż, po pierwsze, nie wiadomo nigdy, czy np za dwa lata, coś co dziś nie podoba mi się, nie polubię.
    Poza tym, z racji wieku, mamy podobne zainteresowania muzyczne. Z wyjątkiem "trzech akordów i darcia mordy. Nie żebym, w ogóle nie lubił, ale chyba już wyrosłem z słuchania takiego grania. Nuży mnie w większej dawce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wątpie co do tego że macie z Piotyrem podobne zainteresowania muzyczne. Słuchasz np. death metalu? A mogę powiedzieć że Piotyr słucha (co widać po tym co wrzuca). Widać że po prostu łapiesz wszystko jak leci i już. Ale to chyba normalne dla kogoś kto bardzo mocno lubi muzykę.

    OdpowiedzUsuń
  13. To że ja napiszę iż płyta jest zajebista to nic,lepiej aby uczynił to ktoś kto pobierze i wyrazi opinię.Co do muzyki to ogólnie uszaty i ja możemy posłuchać tego samego ale podejrzewam że na bezludną wyspę to bralibyśmy całkiem inne płyty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie prościutkie granie, teksty zalatują grafomanią, ale wpadfa w ucho. Warto dodać, że producentem płyty jest niejaki Jarosław Kidawa, były gitarzysta KSU i Ostrowskiej, produkujący też m. in. płyty Wilków, Anity Lipnickiej a zdrugiej strony Para Wino czy nawet Konkwisty 88 (wspólnie z Bartoszem Straburzyńskim). W miarę pełna lista jego dokonań w Wikipedii. A, zapomniałbym, obecnie producent i gitarzysta Feela, tak, tego Feela. Jak posłuchacie dowolnej pieśni owego popularnego bandu, stwierdzicie, że brzmienie ejst podobne do tego Gigersa. I jeszcze kilkanaście płyt ma takie brzmienie "na jedno kopyto", dzięki Kidawie właśnie...

    Nikodem

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest wszansa na Gigersa we flaczku?

    A koledze kilka komentarzy wyżej refren pierwszego akwałka rpzypomina KSU, bo... gościnnie śpiewa tam wokalista KSU, Siczka!

    Nikodem

    OdpowiedzUsuń