poniedziałek, 20 czerwca 2011

50%

Bootleg

W początkowym założeniu miał to być jednorazowy projekt powołany do życia w Łodzi na początku lat 90-tych (1992?).Brali udział w swego rodzaju happeningu muzycznym grając i tworząc na żywo.Spodobało się i tak grupa rozpoczęła koncertowanie w kraju i po za nim.Muzyka to klimaty zbliżone do hard-rocka lat 70-tych.Jest to debiutancki materiał wydany w 1993 roku.No i co najciekawsze wokalista Łukasz Lach (późniejszy gitarzysta LO 27) miał wówczas 11 lat.

clik

3 komentarze:

  1. Okładka to tak była, "fioletowe esyfloresy" czy komputer przekłamał? Z ciekawości pytam.
    Kiedyś, no jakoś tak, w pierwszej połowie lat 90 widziałem na żywo, podobny band, jeśli idzie o wiek artystów. Nie pamiętam, jaki, pamiętam, że przez dłużą chwilę zatrzymałem się aby posłuchać.
    Tak a propos przypomniało mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do osoby Łukasza Lacha , to zaczynał tak mi się wydaje w zespole Puzzle ( gdzies mam opis ich koncertu z Jarocina)- Łukasz odebrał nagrode w postaci gitary ( 1994r.) w zespole grali : siostra Łukasza Kasia i na perkusji Tomasz Filipiak .

    OdpowiedzUsuń
  3. No a całym guru i założycielem tego projektu był Andrzej Woszczyński.
    A te fiolety to skaner sam od siebie dołożył :)

    OdpowiedzUsuń